Časté otázky

1. Mohu si koupit zboží z e-shopu v sídle Vaší firmy nebo v kamenném obchodě?

Náš e-shop prodává zboží pouze prostřednictvím internetu, kamenné obchody ani vlastní výdejní místa neprovozujeme. Osobně si můžete zboží vyzvednout na pobočkách Zásilkovny.

2. Za jak dlouho mi objednané zboží odešlete?

Zboží, které je skladem (ihned k odeslání), odesíláme obratem, nejdéle následující pracovní den po objednání. U zboží, které je na objednávku, uvádíme předpokládaný termín dodání, a ten Vám ještě jednou potvrdíme/upřesníme při potvrzení Vaší objednávky.

 

3. Kolik budu platit poštovné?

Aktuální možnosti a ceny dopravy najdete podrobně uvedené zde

PŘI NÁKUPU NAD 2500 Kč JE POŠTOVNÉ I DOBĚREČNÉ PŘI DOPRAVĚ POŠTOU ČI KURÝREM ZDARMA!

 

4. Zasíláte také na Slovensko ?

Aktuální možnosti a ceny dopravy na Slovensko najdete podrobně uvedené zde

 

5. Jak můžu za zboží zaplatit?

Chceme, abyste měli na výběr. Můžete platit těmito způsoby:

- platba předem na účet (zákazníci ze Slovenska platí na účet ve slovenské bance). Zboží odesíláme po připsání platby na náš účet

- dobírka - zboží zaplatíte přímo řidiči při převzetí zásilky hotově

- platba kartou online - nejrychlejší a zcela bezpečný způsob platby

 

6. Lze objednávku dodatečně upravit?

Storno objednávky a změnu adresy můžete provést, pokud objednávka ještě nebyla vyexpedována, prostřednictvím emailu eshop@sarones.cz (uveďte číslo objednávky a požadovanou změnu). U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové.

Podrobnější informace o změnách objednávky najdete zde

 

7. Co když si objednám něco, co mi nebude?

Žádný strach. Na vrácení zboží bez udání důvodu máte 14 dní od převzetí zboží. Více informací, jak postupovat v případě vrácení zboží, naleznete zde.

 

8. Dá se zakoupené zboží vrátit?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z výdejních míst. Při nákupu jako podnikatelský subjekt (rozhoduje uvedení IČ na faktuře), odstoupit od smlouvy nelze.

Všechny informace ohledně vrácení zboží najdete tady

Vrácené zboží rozhodně nezasílejte na dobírku - zásilky na dobírku nebudou přijaty! Děkujeme za pochopení.

 

9. Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Pokud jste platili kartou, platba vám bude vrácena zpět stejným způsobem. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího. Vracení peněz poštovní poukázkou není z technických důvodů možné.

 

10. Jaká je provozní doba Vašeho zákaznického centra?

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 9 do 15, někdy i déle :) Pokud se k nám nedovoláte, napište prosím na email eshop@sarones.cz Váš dotaz a telefonní číslo. Obratem Vám zavoláme sami. Děkujeme za pochopení!

 

11. Mohu odeslat objednávku bez registrace?

Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží, ale registrací v našem e-shopu získáte další výhody.

 

12. Chci reklamovat zboží, jak to mám udělat?

V případě reklamace kvůli výrobní vadě pošlete zboží zpět společně s kopií faktury a k zásilce popište závadu. Můžete také využít reklamační formulář, který najdete tady. Budeme se snažit Vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Pamatujte však prosím, že nejsme výrobce zboží, ale prodejce. Každou reklamaci musíme řešit přímo s výrobcem, čímž se doba reklamace může prodloužit. Nikdy však nepřesáhne 30 dnů daných zákonem. Další informace o reklamaci najdete zde